בחירת מזרן אורטופדי בהתאם לתנוחת השינה שלכם

חלומות מיטות ומזרנים / בחירת מזרן אורטופדי בהתאם לתנוחת השינה שלכם
שינה איכותית

מזרן אורטופדילשנת לילה טובה ישנה השפעה רבה על אורח חיים בריא. שינה בעיקרה היא ממש צורך בסיסי וחיוני לתפקודיו הקוגניטיביים והגופניים התקינים של כל אדם באשר הוא. היעדר שנת לילה טובה יכול לגרום לתחושה של עצבנות, חוסר סבלנות, כאבי ראש ועוד, ולו רק בגלל שהשינה היא צורך פיזיולוגי ומהווה תנאי הכרחי להישרדות. על מנת לוודא שאכן תיהנו משנת לילה איכותית, חשוב לנקוט בכל האמצעים הנדרשים החל מביצוע פעילות גופנית באופן סדיר וכלה בבחירת מזרון מתאים.

מזרון אורטופדי – מה היתרונות שלו וכיצד הוא יכול לשפר את איכות השינה שלכם?

רבים נוטים שלא לייחס חשיבות רבה לבחירת המזרון עליו הם מבלים בשינה את מרבית שעות הלילה. אולם למזרון הנכון ישנה חשיבות מדרגה ראשונה, מכיוון שביכולתו להשפיע באופן משמעותי על איכות השינה. לכן, אם ברצונכם לישון שנת לילה טובה, מומלץ לרכוש מזרן אורטופדי איכותי. היתרון המרכזי ברכישת מזרונים אורטופדיים הוא שבניגוד לסוגי מזרנים אחרים, מזרונים אלו מותאמים למבנה הגוף שלנו ולשמירה על בריאותו המרבית וזאת תוך הסתמכות על מודלים רפואיים מתקדמים.

הסיבה שמזרונים אורטופדיים כל כך איכותיים היא שהם מעניקים תמיכה רחבה לכל חלקי הגוף. כמו כן, הודות לטכנולוגיות מתקדמות המוטמעות בהם, הם מתאימים עצמם לתנוחה בה אתם נמצאים כאשר הנכם שוכבים על המיטה.

דרגת הקושי בעת בחירת מזרן אורטופדי

מזרונים אורטופדיים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ומתקדמים. כיום ניתן לרכוש מזרון אורטופדי אשר מידת גמישותו משתנה על פי חום גופו של האדם השוכב עליו, מה שמקנה לו תנועתיות רבה. כתוצאה מחום הגוף, המזרון עובר תהליך מהיר של שינוי והתאמה בין נקודות התמיכה לתנוחת השינה. כך שנת הלילה הופכת לנוחה ומיטבית.

בחירת מזרון אורטופדי צריכה להיעשות בהתאם למשתנים כמו משקל, גיל ובעיות בריאותיות אם ישנן. על מנת לוודא כי המזרון מתאים לתנוחה המועדפת עליכם בעת שאתם ישנים, מומלץ להתייעץ עם איש המכירות לגבי המאפיינים הספציפיים של דגמי המזרונים שמעניינים אתכם.

לרוב, לאלו הישנים על הגב, תנוחת השינה שאגב הינה המומלצת ביותר לשינה, כדאי לבחור מזרן בעל אזורי תמיכה עצמאיים, כך שהגב התחתון יוכל ליהנות מתמיכה טובה. לישנים על הצד כדאי לבחור במזרן עם דרגת קושי בינונית שתאפשר תמיכה בשתי הנקודות בגוף בהן יורגש לחץ גבוה יותר יחסית – אזור הכתפיים ואזור האגן. אם הנכם רגילים לישון על הבטן, כדי למנוע ככל הניתן לחץ רב על עמוד השדרה, כדאי לבחור במזרן קשיח ביותר.

תהיה תנוחת השינה אליה אתם מורגלים אשר תהיה, מומלץ לבדוק את המזרן בחנות לפני הרכישה, על ידי שכיבה עליו לכמה דקות בתנוחת השינה אליה אתם מורגלים. לדוגמא, אם אתם אוהבים לישון על הגב, עליכם לוודא כי בעת שכיבה על הגב, ממש כמו במהלך השינה, אתם חשים בתמיכה מלאה לכל חלקי הגוף.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

מזרונים אורטופדיים עם שכבת פילוטופ

× איך אנחנו יכולים לעזור?