מיטת נוער עם ארגז מצעים

חלומות מיטות ומזרנים / מיטת נוער עם ארגז מצעים
95

מיטת נוער עם ארגז מצעיםמיטת נוער עם ארגז מצעים היא פתרון שינה ואחסון כאחד. המיטה מאפשרת לינה בנוחות ואילו בארגז מתחתיה ניתן להניח מצעים וחפצים נוספים. הניסיון מלמד כי ארגז מצעים חוסך מקום אחסון ושומר על החדר מאורגן ומסודר. מומלץ להצטייד מראש במידות החדר לפני רכישת מיטת נוער בחנויות או און-ליין ברשת האינטרנט, כדי לוודא שתבחרו מיטה אשר מתאימה למידות החדר.

ארגז מצעים

ארגז מצעים מותקן במרבית המקרים מתחת למיטה. יש כמה שיטות של פתיחת הארגז כך שבנוסף למידות המיטה והסגנון העיצובי שלה, מומלץ להתייחס בבחירת מיטת נוער גם לשיטת פתיחת הארגז.

קיימים דגמי מיטות נוער בהם הארגז נפתח מהצד של המיטה, ודגמים בהם הארגז נפתח מהצד הרחב של המיטה. בנוסף, קיימים דגמים בהם ארגז המצעים נפתח בעזרת מגירות מעוצבות.

יתרונות מיטת נוער עם ארגז מצעים

לרכישת מיטת נוער עם ארגז מצעים מספר יתרונות, הבאים לידי ביטוי בעיקר בנוחות עבור ההורים והנער כאחד בחיי היום-יום:

  • חסכון באחסון – משום שניתן לאחסן דברים מתחת למיטה, הדבר חוסך מקום רב בחדר ובארון הנמצא בחדר. יש אפשרות להניח בארגז מצעי חורף וקיץ לסירוגין, תיקים, שקי שינה ואף צעצועים. ארגז מצעים יהווה יתרון גדול עוד יותר אם הבחירה תהיה לרכוש מיטה זוגית עבור הנער/ה, כפי שמקובל לאחרונה במשפחות רבות. אמנם מיטה זוגית תתפוס חלל גדול יותר בחדר, אך מצד שני תכיל ארגז המצעים גדול יותר.
  • ארגון וסדר – ארגז מצעים מסייע לשמור על סדר בחדר. גם אם יש בחדר ארון, לא תמיד נוח או יש בו מספיק מקום גם לשמיכות ומצעים. באופן טבעי, כאשר יש מקום אחסון נוסף בחדר, יישמרו הסדר והארגון בחדר נשמר ומצעים וחפצים אחרים לא יושלכו ברחבי החדר בערבוביה.

כיצד לבחור מיטת נוער עם ארגז מצעים

חשוב להגיע לחנות או להתחיל תהליך רכישה באינטרנט רק לאחר שהצטיידתם במידות ומבנה חדר השינה. עליכם לוודא שדרך פתיחת ארגז המצעים בדגם המיטה מתאימה למקום שבו תונח המיטה. אין טעם לבחור מיטה שבה הארגז נפתח לרוחב המיטה, אם לצד המיטה מוצמדת ארונית או אף ארון שלם.

בנוסף, חשוב לשים לב לאיכות המיטה והארגז. וודאו כי בסיס המיטה ורגליה עשויים מחומר איכותי וחזק. גם על הפרזול להיות איכותי ועמיד. פתיחת ארגז המצעים באופן תכוף גורמת לבלאי ויש לוודא כי הפרזול וחלקי הארגז איכותיים ולא יהיו חריקות או חלילה הארגז יתקע.

מומלץ לרכוש מזרן אורטופדי אשר מתאים למידות המיטה. מזרן אורטופדי איכותי יעניק תמיכה טובה לגוף הנער/ה ויאפשר שינה טובה החשובה להתפתחותם התקינה.

חלומות מציעה היצע מרשים של דגמי מיטות נוער עם ארגז מצעים. ניתן להתרשם מדגמי המיטות בסניפים וכן באתר האינטרנט. בנוסף למיטות נוער, חלומות מציעה מגוון דגמי מיטות זוגיות, דגמי מיטה חלום וחצי, ספות נוער, מיטות יהודיות, ספות נפתחות, מזרונים וכריות אורטופדיים ועוד.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מיטת נוער היי רייזר

מיטת נוער נפתחת

מיטה יהודית

× איך אנחנו יכולים לעזור?